وب سایت جدید رایبد روش


محمد سپاهی
1402-04-10
رایبد روش

همراهان گرامی، وب سایت جدید رایبدروش با طراحی متفاوت منتشر شد!
پس از 4 سال فعالیت مداوم در توسعه و ارائه نرم افزار مدیریت پروژه EPC  و تلاش روزانه برای بهبود خدمات پشتیبانی، تصمیم به طراحی مجدد وب سایت گرفتیم تا ضمن ارائه بهتر محصولات و خدمات برای مخاطبان جدید، ارتباط و پاسخ به نیازهای کاربران فعال را تقویت کنیم.
تصمیم گیران شرکت ها و دیگر علاقه مندان میتوانند با مراجعه به بخش محصولات و مخاطبان در صفحه اصلی، از مزایا و امکانات محصولات و خدمات مطلع شوند و از اینکه چگونه به رشد و پیشرفت سازمان آن ها کمک میکنیم آگاه شوند. البته پیشنهاد همیشگی ما برگزاری یک جلسه دموی محصول می باشد که با استفاده از صفحه درخواست دمو میتوانید از تمایل خود ما را باخبر کنید.
براساس دریافت بازخوردهای کاربران فعال، صفحه راهنمای کاربری را از ابتدا طراحی کردیم و در این بخش ضمن قراردادن توضیحات متنی با جزییات کامل، تصاویر ویدیویی را اضافه نمودیم تا یک بستر آموزشی قابل قبول برای کاربران ایجاد شود. همچنین در صفحه بروز رسانی های محصول از آخرین انتشار محصولات باخبر می شوید و تغییرات را با جزییات کامل میتوانید دنبال کنید. 
درنهایت امیدواریم که بتوانیم با یادگیری پیوسته و بهبود مستمر  به مسیر خود ادامه بدهیم و در خدمت دهی به شما همراهان محترم ثابت قدم باشیم. ارسال بازخوردهای سازنده شما از طریق صفحه تماس با ما، به ما کمک میکند تا رسیدن به این هدف امکان پذیر شود.